Увага, важлива інформація!
OpenMarket-СЕТАМ розпочав приймати всі документи в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), за потреби кваліфікованої електронної позначки часу та кваліфікованої електронної печатки.
Крім документів:
• що містять інформацію з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом;
• що не можуть бути застосовані як оригінал згідно з вимогами закону;
• вимога щодо опрацювання яких у паперовій формі встановлена актами установ вищого рівня.
Підписати документ електронним підписом можна в три кроки на порталі Дія за цим посиланням: https://sign.diia.gov.ua. Реєструватися не обов'язково.
Крок 1. Завантажте файл підпису та файл для підписання;
Крок 2. Підтвердьте підписання;
Крок 3. Завантажте файл з підписом.
Наша команда працює над тим, щоб користуватися електронним аукціоном було легко та надійно як нашим покупцям, так і продавцям. Тому ми модернізуємо, автоматизуємо та спрощуємо більшість процесів, зменшуючи паперову тяганину.
OpenMarket — швидко, легко та зручно!