Антимонопольний комітет України погодився з аргументами Мін'юсту щодо ситуації навколо ринку реалізації арештованого майна - Фото

Сьогодні відбулося засідання Антимонопольного комітету України щодо порушення Мін’юстом законодавства про економічну конкуренцію у діяльності ДП “СЕТАМ”.

«АМКУ погодився з аргументами Мін'юсту щодо ситуації навколо ринку реалізації арештованого майна та переніс подальший розгляд справи на жовтень 2018 року. За цей час всі електронні майданчики матимуть змогу протестувати функціонування партнерської програми та отримати перші результати. У вересні буде проведено моніторинг ефективності її роботи, після чого, за потреби, будуть відкориговані подальші дії з виконання “дорожньої карти”, підписаної представниками Мін'юсту, МЕРТ, ДП “СЕТАМ та урядово-громадської ініціативи “Разом проти корупції, - зазначив генеральний директор ДП «СЕТАМ» Віктор Вишньов. - Тож зараз ми чекаємо на оперативні і активні дії майданчиків щодо підключення по API й подальше зростання ефективності продажів арештованого майна”.

Нагадаємо, що 20 червня 2018 року відбулося підписання «дорожньої карти» між Міністерством юстиції України, ДП «СЕТАМ», Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та урядово-громадською ініціативою "Разом проти корупції" щодо співпраці у сфері реалізації арештованого майна.

Меморандум окреслює основні рамки відповідальності та співпраці між сторонами, які мають на меті створення конкурентних і сприятливих умов для організації та проведення електронних торгів з реалізації майна, арештованого під час здійснення примусового виконання судових рішень. В результаті реалізації «дорожньої карти» ДП «СЕТАМ» стане торгувати підприємствами малої приватизації та майном Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, а незалежні майданчики зможуть продавати арештоване майно.

Меморандум, зокрема, передбачає наступні заходи: забезпечення взаємодії електронних майданчиків шляхом відкриття API; удосконалення Порядку реалізації арештованого майна за результатами моніторингу та оцінки; удосконалення системи електронних торгів арештованим майном; розподіл функцій адміністратора центральної бази даних системи електронних торгів та організатора торгів; передача системи електронних торгів арештованим майном на адміністрування іншому суб'єкту господарювання.